IKEA Dream Room

++saya suka sangat interior design bedroom dari IKEA ni.Dream bedroom" for AFRINA dan ADRIANA++

Assalammualaikum,

'Na nak katil pink!'Itulah yang AFRINA minta dgn saya dan 'hubby' selepas ADRIANA lahir.Sejak kami belikan 'baby cot' untuk ADRIANA,AFRINA pun kata dia nak katil 'pink'.Bila saya suruh tunjukkan katil yang mana dia nak dalam katalog IKEA..die tunjuk gambar 'baby cot' ADRIANA.Puas diterangkan yang 'baby cot' tu untuk 'baby'.dia tetap kata nak.Haih!Apepun,insyallah ibu dengan babah akan belikan katil pink macam awak nak tu,AFRINA(yg pasti bukan 'baby cot'lah)..tapi ibu berkenan katil macam dalam 'pic' atas tuh.Hm..nntilah ibu fikirkan.:p Nnti bila awak dengan ADRIANA dah besar skit,kita dah ade rumah sendiri mesti ibu akan berhabis'decorate'bilik awak berdua.Can't wait!
Saya pasti 'decorate' bilik anak-anak mesti impian semua ibu-ibu yang ada anak,especially anak perempuan kan.so,start dreaming about your girls @ boys room.Kita berangan dulu,then bila masanya 'decorate' lah ikut 'taste'anda,tapi jangan lupa 'involve' anak kita skali,kongsi idea,ok?tu kan bilik dia.Mesti seronok!sharing is caring!

++AFRINA,ADRIANA dan 'baby cot' a.k.a Katil Pink(bahasa AFRINA)++


++masa ni saya tgh sibuk masak kat dapur,tanpa disuruh,di ambil toy dia tunjuk kat ADRIANA.Time ini rasa AFRINA'Sweet sangat'++


Sekian,wasalam.

No comments:

Post a Comment